transparancy
  • Butterfly
    Butterfly
    Posts: 62 from 2003/7/30
    From: Nederland
    Hallo

    Ik doe dit ffe in het nederlands gewoom lekker je eigen moerstaal lullen op een forum.Ik heb een vraagje over de transparancy die je in het menu rechtsboven kan aanvinken voor een MUI georienteerde programma.

    bv. ik heb bij miani bij het kleine menutje rechtsboven transparency aangeklikt en nou was alles weg, behalve de interne vensters en de knoppen. maar nu krijg ik m niet meer terug. Is er iemand die weet hoe ik het weer terug moet veranderen want ik wordt hartstikke gek. AAAAaaaaaah


    Greetzz


    Sander
  • »23.04.04 - 14:57
    Profile
  • Priest of the Order of the Butterfly
    Priest of the Order of the Butterfly
    Stevo
    Posts: 888 from 2004/1/24
    From: #AmigaZeux
    Ik heb geen miami, maar ik doe een gokje:

    -> mui prefs worden per programma apart opgeslagen in prefs/env-archive/mui. Ga daar dus heen, delete "miami.cfg" (of zoiets dergelijks) en presto! :-)
  • »23.04.04 - 17:11
    Profile
  • Butterfly
    Butterfly
    Posts: 62 from 2003/7/30
    From: Nederland
    Ik zal vandaag meteen kijken of dat werkt.
  • »28.04.04 - 10:20
    Profile
  • bas
  • Caterpillar
    Caterpillar
    bas
    Posts: 40 from 2004/4/8
    From: Heerenveen, Ne...
    waar staat die transparency dan?
    ik zie hem nergens..

    ben nu wel nieuwsgierig eigenlijk
  • »28.04.04 - 17:33
    Profile
  • Butterfly
    Butterfly
    Posts: 62 from 2003/7/30
    From: Nederland
    je kunt met miani bepaalde knoppen rechtsboven een mui window toevoegen. zoals een knop voor miani zelf en een knop voor iconifity etc...

    nou heb je ook een knop met options waarmee je kan zeggen snapshot enzo en er staat ook een knop met transparancy bij. nou als je daar op gaat klikken dan is je hele window weg behalve de tabbladen. maar ook alle knopjes rechtsboven zijn dan ook weg en dat is vet balen. want da krijg je nie meer terug met je muis
  • »04.05.04 - 17:39
    Profile
  • Butterfly
    Butterfly
    Posts: 62 from 2003/7/30
    From: Nederland
    sorry voor de late reactie maar dat heeft niet gewerkt.
  • »11.05.04 - 15:27
    Profile