Don`t you think it is somewhat strange to complain in a dutch board about the written (dutch) language?
Anyway, If i got that right (I am german, so i might not speak dutch, but it is kind of similar to read) Pegasosuser was just asking whether OS 4.1 on the Peg makes use of Altivec.
Ik heb het AmigaOS4.1 geinstalleerd op mijn PegasosII en moet zeggen het werkt goed heeft nog wel veel weg van het oude AmigaOS.
heb dingen gevonden die wel herkent worden bijvoorbeeld de USB stick maar niet getoont in het AmigaOS (kan er ook dus niets mee doen met de USB stick) wat bij het MorphOS wel het geval is.
Ik zelf geef de voorkeur aan het MorphOS vanwege dat het een modern OS is.
Ik heb het AmigaOS4.1 aangeschaft vanwege dat ik met programmatuur zit die niet goed werkt op het MorphOS en andersom wel.
voor de rest heb ik geen op en aanmerkingen over het AmigaOS4.1, werkt snel en goed alleen als ik een andere lade opend dan waar het AmigaOS geinstalleerd is dan krijg je de oude iconen te zien die 20 jaar terug ook gebruikt werden!, wat bij het MorphOS helemaal niet het geval is (moderne uiterlijk)